• 0
    • V košarici trenutno nimate izdelkov.

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči z dnem, ko je kupec prejel blago.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 15 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe in vračilu blaga obvesti preko elektronske pošte info@sladko.si.

Kupec mora prejeto blago vrniti v roku, zakonsko določenem za odstop od pogodbe, kar se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Pozitivna sprememba d.o.o., Šenčurska pot 29, 4208 Šenčur.

Kupec, ki odstopa od pogodbe, moram prodajalcu vrniti izdelek na naslednji način:
– mora biti v originalni embalaži;
– izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini;
– vrnjenemu izdelku morate priložiti natisnjen e-račun;
– osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.

Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.

Gotovine ne izplačujemo.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. Če je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi

Če je paket vidno fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je paket dostavila. To stori tako, da nas obvesti in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira pod naslednjimi pogoji:

– če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil;
– če je prodajalec poslal napačne izdelke;
– če je prodajalec poslal izdelke v napačni količini;
– če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za ustrezen izdelek.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Reševanje sporov

Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno.
Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri sodnem reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si bo ponudnik prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Če sporazuma ne bo možno doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v Kranju.