S pomočjo glukomanana lahko zmanjšate trebušno maščobo (II. del)

Kako lahko koristne bakterije v črevesju zmanjšajo trebušno maščobo?

Ker naše telo vlaknin ne more prebaviti, dosežejo črevesje v veliki meri v nespremenjenem stanju. Ko enkrat dosežejo črevesje, specifični encimi v črevesnih bakterijah lahko prebavijo topne vlaknine. To je pomemben način, na katerega črevesne bakterije spodbujajo optimalno zdravje. Medtem, topne vlaknine delujejo kot prebiotik, ki bakterijam zagotavlja hranila.

Ta proces prebave in razgradnje topnih vlaknin se imenuje fermentacija. Proizvaja maščobne kisline s kratkimi verigami, to je vrsta maščobe, ki lahko pomaga zmanjšati trebušno maščobo.

Maščobne kisline s kratkimi verigami lahko pomagajo uravnavati presnovo maščob s povečanjem stopnje izgorevanja maščob ali zmanjšanjem hitrosti shranjevanja maščob, čeprav ta postopek ni popolnoma jasen. Ne glede na to številne študije kažejo povezavo med višjo stopnjo maščobnih kislin s kratko verigo in manjšim tveganjem za trebušno maščobo.

Poleg tega so študije na živalih in v laboratorijih pokazale, da so maščobne kisline s kratkimi verigami povezane z zmanjšanim tveganjem za nastanek raka debelega črevesa.

POVZETEK

Vaše črevesne bakterije lahko prebavljajo topne vlaknine. Postopek proizvaja kratkoverižne maščobne kisline, ki so povezane z manjšim tveganjem za trebušno maščobo.

 

Topne vlaknine lahko vplivajo na zmanjšanje apetita

Eden od načinov za izgubo trebušne maščobe je zmanjšanje telesne mase.

In glede na to, da so topne vlaknine močan zaviralec apetita, vam lahko pomagajo pri izgubi telesne mase. Z zaviranjem apetita boste verjetno zmanjšali vnos kalorij, kar vam lahko pomaga pri izgubi telesne mase. Obstaja več teorij o tem, kako lahko topne vlaknine vplivajo na zmanjšanje apetita.

Prvič, topne vlaknine pomagajo uravnavati hormone, ki so vključeni v nadzor apetita. Nekatere raziskave so pokazale, da uživanje topnih vlaknin zmanjšuje ravni hormonov lakote, ki jih proizvaja telo, vključno z grelinom.

Druge raziskave so pokazale, da topne vlaknine povečujejo proizvodnjo hormonov, zaradi katerih se počutimo site, kot so holecistokinin, GLP-1 in peptid YY.

Drugič, vlaknine lahko zmanjšajo apetit z upočasnitvijo prehajanja hrane skozi črevo. Kadar se hranila, kot je glukoza, počasi sproščajo v črevesje, naše telo sprošča inzulin počasneje. To je povezano z zmanjšanim občutkom lakote.

POVZETEK

Izguba telesne mase vam lahko pomaga pri izgubi trebušne maščobe. Topne vlaknine vam lahko pri izgubi telesne mase pomagajo z zmanjševanjem apetita, kar zmanjša vnos kalorij.

 

 

Glukomanan ima visoko vsebnost prehranske vlaknine. Vlaknine so pomembne del uravnotežene prehrane in jih je priporočljivo uživati vsakodnevno.

Po novi evropski zakonodaji, ki velja od decembra 2012, je pri predstavitvi in oglaševanju izdelka dovoljeno navajati zdravstvene trditve in blagodejne učinke na zdravje samo pri izdelkih, ki jih je tudi uradno odobrila EFSA. V 10 letih je bilo na EFSA poslanih v potrditev in odobritev preko 44.000
najrazličnejših prehranskih dopolnil in sestavin. EFSA jih je odobrila samo 222 – eden od teh je tudi glukomanan! Od vseh prehranskih dopolnil za izgubo telesne teže je glukomanan edini, ki je dobil uradno potrditev od EFSA. Takšen glukomanan je vsebovan v izdelku NatureVibe glukomanan.

Dokazani učinki potrjeni s strani EFSA – Evropske agencije za varnost hrane:

Glukomanan ob energijsko omejeni prehrani prispeva k zmanjšanju telesne teže.
Ta koristni učinek se doseže z dnevnim vnosom 3 g glukomanana v treh odmerkih po 1 g z 1–2 kozarcema navadne vode pred obroki in ob energijsko omejeni prehrani. Ne presegajte 4g na odmerek. Lahko ga vmešate tudi v smoothie, ipd.

Glukomanan prispeva k vzdrževanju normalne ravni holesterola v krvi.
Ta koristni učinek se doseže z dnevnim vnosom 4 g glukomanana.

ZANIMIVOST:

Glukomana naši prebavni encimi in prebavni trak ne morejo absorbirati in izkoristiti za vir energije.
Glukomanan deluje kot zgoščevalec, zato ga lahko uporabite namesto navadne pšenične moke in z
pripravite brezglutenski obrok z nižjo energijsko vrednostjo.

NatureVibe 100% GLUKOMANAN (konjak moka), 50 g, 100 g, 200 g

NAČINI UPORABE:

Odlična za pripravo peciva, testa, kruha, palačink, pudingov, krem, sladoleda, omak,..
Za uporabo kot zgoščevalno sredstvo je priporočljivo, da ga zmešajte z malo zrnaste snovi (sol ali SugarSweet sladilo), dodajte malo mrzle vode in zmešajte do srednje kompaktne gostote. Mešanico zlijte v jed, ki jo želite zgostiti. Ne dodajte direktno v jed ali vročo tekočino, ker se bo nastale grudice, Z uporabo konjak moke lahko dosežemo skoraj popolnoma enako konsistenco peciva ali kruha, kot pri tradicionalnih pecivih ali kruhu.

Konjak moka je pri peki primerna tudi za nadomeščanje jajc. Jajca so v veliko receptih potrebna kot »vezivo« a to nalogo lahko opravi tudi konjak moka.

Primeren je tudi kot želirno sredstvo.